خدمات وبلاگ نویسان-بهاربیست

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
پیوندآسمانی
کوچکم اما بزرگ شده ام ... آنقدرکه با تنهایی ، قلم ، کاغذ و اتاق تاریک آشنایم نوشتن را نیاموختم ، فقط تمرین می کنم ! مشق می کنم و لذت می برم ... هرگاه دلم ازخیابانهای زنگارگرفته و مردم سنگ دل این شهرمی گیرد ، برایش می نویسم _ می دانم می خواند ... حالم بهترمی شود، شاید نوشتن دردی را دوا نکند اما مرا سبک می کند به بی وزنی می رسم... ایمان دارم که به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل است . ... گفتم تنهایی ام را قسمت می کنم ، البته سهم کمی نیست... آرزو دارم حرف های دلم کسی را نیازارد...اگرهم زبانم لال چنین اتفاقی افتاد ، بر بزرگی خود و کوچکی من ببخشید ...! ایمن باشید درامان ایمان
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 51759
کل یادداشتها ها : 101
خبر مایه

موسیقی


سنـگ زبـرجد

زبرجد در رنگ های سبز زیتونی و زرد مایل به سبز یافت می شود.

این سنگ درخششی شیشه مانند دارد و تحت تاثیر اسید سولفوریک تجزیه می شود و در برابر فشار مقاومتی ندارد. از ویژگی های این سنگ شکست دوگانه قوی نوری است که برای تشخیص زبرجد فایده دارد.


خـواص و فـوایـد

گذاشتن این سنگ بر روی چاکرای قلب در هر روز علاوه بر از بین بردن ناراحتی های قلبی و جلوگیری از لخته شده خون سبب می شود تا غم و افسردگی ناشی از آن و نفرت و حسادت از دل و روح پاک گردد و روحی لطیف و بخشایش گر به وجود آورد. زبرجد برای تقویت دستگاه هاضمه بدن به ویژه هضم غذا و رفع یبوست و نیز سم زدایی از کبد مفید است.

هم چنین این سنگ برای رفع بیماری های پوستی به ویژه اگزما، اکنه و جوش های صورت بسیار تاثیر می‌گذارد. از این رو، خوب است تکه ای از زبرجد را برای چند ساعتی در آب بگذارند و آب را بر روی پوست های حساس بمالند.




سنـگ فیروزه

این سنگ از فسفات آلومین به رنگ فیروزه ای غده ای شکل تشکیل می شود.

ماده رنگی موجود در آن از مس و آهن است. بیشتر فیروزه ها در شکاف سنگ هایی یافت می شوند که منابع غنی از آلومینیوم هستند.

تغییر رنگ در فیروزه در نتیجه تابش نور آفتاب، تبخیر آب طبیعی موجود در آن، پاکی و کدورت هوا و برخورد چربی و مواد شیمایی با آن صورت می گیرد.

به همین دلیل، بهتر است در هنگام شستن دست ها، انگشتر فیروزه را از انگشت بیرون آورده شود.

فیروزه دارای خلل و فرج طبیعی است که آن ها را با تزریق مواد پلاستیکی می پوشانند و فیروزه را سخت می‌کند . هم چنین به دلیل خلل و فرج فراوان در توده فیروزه، برای خوش رنگ کردن آن از نمک های مس و آنیلین استفاده می نمایند.


خـواص و فـوایـد

نگاه به فیروزه چشم را تقویت می کند و استفاده از سرمه آن و هم چنین گذاشتن آن بر روی چشم ها برای تقویت چشم و درمان بیماریهای چشمی مفید است.

گذاشتن فیروزه بر روی چاکرای گلو برای درمان گلو درد، تقویت تارهای صوتی و درمان بیماری های ریوی و تنفسی موثر می نماید.

فیروزه قلب را تقویت می کند وسعه صدر می دهد. این سنگ، افسردگی های روحی و روانی و هم چنین ناراحتی های عصبی را درمان می کند و باعث
آرامش می شود.

استفاده از انگشتر و یا گردن بندی از فیروزه، برای دور کردن انرژی های منفی به ویژه چشم زخم و آثار آن بسیار مناسب است. این سنگ مانند ، عقیق، حرز بسیار مهمی در برابر حوادث و بلایا به شمار می رود و برای آسان شدن کارها و رونق در کسب و کار بسیار مفید می نماید.

 

سنگ زمرد

سنگ زمرد با وجود مدارات وذرات وانرژیهای درما نی جهت درمانهای زیرمفیدمی باشد:

_درمانهای بیماریهای عصبی/اختلالات روانی/افسردگی/اضطراب

_تثبیت انرژی درمانگر برروی بیمار

_درمان بی خوابی وکم خوابی وارامش بخشیدن به افراد

_درمان انواع دردهای معده


درمان بیماریهای عصبی ،اختلالات روانی،افسرد گی،اضطراب

یک قطعه سنگ زمرد رابه مدت بیست وچهارساعت داخل ها له ی بیمار(روی بدن ) درون یک تکه پارچه ی نخی سفیدرنگ قراردهید.این عمل باتوجه به ظرفیت هاله ی اطراف بدن افراد به مدت پنج الی ده روزاثرگذارخواهدبود.جهت درمان قطعی باید سنگ به مدت دوماه دائمانزدبیمارباشدتادرمان به طور کامل انجام شود.

تثبیت انرژی درمانگر بر روی بیمار

یک قطعه سنگ زمرد رابرروی چشم سوم بیمارقرارداده وفرد درما نگربه انرژی دادن بپردازد.سپس سنگ را روی محل درد گذاشته ودوباره درمانگرانرژی
درمانی کند.

درمان بی خوابی وکم خوابی وارامش بخشیدن به افراد

یک قطعه سنگ زمرد رابه مدت ده دقیقه روی چشم سوم خویش قرار دهید.سپس ان را با اب سرد بشویید تا انرژیهای منفی جذب شده ی سنگ خارج گردد.چنانچه بی خوابی شما مربوط به سیستم مغزی باشد این روش مفید می باشد ودرصورتیکه بیماری براثرفکروخیال و...باشد قابل استفاده نیست .

درمان انواع دردهای معده

هنگام درد یک قطعه سنگ زمرد راداخل مقداری اب جوشیده به مدت پنج دقیقه حرارت دهید و پس ازسردشدن یک لیوان ازاب رابنوشید.چنانچه دچار زخم معده ویا ورم معده نباشید این روش به سرعت اثر می‌کند. همچنین قبل ازاستفاده ازسنگ ان را کاملا ضدعفونی وشستشو نمایید تا عاری از میکروب گردد.این نوع اب درمانگر را همیشه به صورت تازه تهیه کنید تا موثر باشد .

توصیه

توصیه می شود افرادمبتلا به دیابت وچربی خون ازتماس با سنگ زمرد اجتناب کنند.چراکه برای انهامضراست وباعث تشدید وتثبیت بیماری می شود. این سنگ حتی نباید با هاله ی چنین افرادی تماس داشته باشد.همانطور که می دانید چنانچه یک بیماری تثبیت شود دیگر درمان نخواهدشد .(توضیحات بیشتر را می توانید در کتاب"انرژی درمانی وبیماری ها"از همین نویسنده مطا لعه کنید ).

نکته

نیروی مخصوص درمان افراد عصبی وروانی (شدید):

ازادنمودن این انرژی مضر بوده وبه سختی انجام می شود. هاله ی اتشین وکاملا قرمز رنگ زمرد:این ها له تحت تاثیر نیروی قبل قرار می گیرد و دارای بیست سانتیمتر ارتفاع است. چنانچه به این سنگ مدتی تمرکز کنید ان رابه رنگ قرمز به همراه کمی رنگ ابی ویاسرمه ای ویابنفش درقبل ازها له مشاهده خواهید کرد.البته رنگ هاله همیشه قرمزبوده وگاه درجه ی روشنی یا تیره بودن ان تغییر می کند.

 

 





سنگ یاقوت

یاقوت دارای انرژی فوق العاده وشفابخش بسیاری است که به برخی موارد ان اشاره می کنیم :

_درمان بیماریهای معده وکبد(به جز رسوب سنگ )

_ارامش بخشیدن به افراد وارام نمودن بیماران روانی وعصبی

_درمان انواع سردرد

درمان بیماریهای معده وکبد

یک قطعه یاقوت قرمز وسبز را داخل یک عدد ظرف بلورین حاوی مقداری محلول اب/شیرگوسفند یابز /برگ درخت الو وکمی عسل قرار داده وبه مدت ده دقیقه در افتاب ظهر بگذارید.سپس بیماران کبدی روزی سه قاشق غذاخوری از ان قبل از صبحانه وناهار وشام میل نموده وتا15دقیقه چیزی نخورید .همچنین بیماران معده نیزروزی شش قاشق از این مواد به روش فوق مصرف نمایند.یعنی هربار دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده‌ی غذایی استفاده شود .توصیه می شود بیماران مبتلا به امراض پوستی شدید ازمواد فوق مصرف نکنند .

ارامش بخشیدن به افرادوارام نمودن بیماران روانی وعصبی

جهت ارامش یافتن:یک قطعه سنگ یاقوت راروی چشم سوم خویش قرارداده ودر مکانی ارام دراز بکشید.

جهت درمان اختلالات روانی وعصبی:فرد درمانگر می بایستی بیمار را به حالت هیپنوز رسانده وسپس یک قطعه سنگ یاقوت سبز را روی چشم سوم او قرار داده و علاوه برانرژی دادن تلقینات مثبت و فرامین بهبودی نیزبیان شود.(البته انجام این روش به زمان زیادنیازداردوهرگزنبایدجهت بیمارروانی وعصبی شدید و قلبی بکار رود.)به طور کلی در حالت هیپنوز جسم اثیری فرد در حالت ازادتری قرار داشته وباعث ازاد نمودن نیروی شفا بخش به شکل موثرتر می‌شود.

درمان انواع سردرد

یک قطعه یاقوت را به مدت یک ساعت درون مقداری اب ولرم قرار داده وسپس انرا به مدت بیست دقیقه درافتاب وپس ازان به مدت ده دقیقه برروی چشم سوم خویش بگذارید. همچنین فرد باید دراین مدت در مکانی ارام دراز بکشد تا امواج وانرژیهای شفابخش وارد مدارات مغناطیسی اطراف بدن گردند.





سنگ مروارید

مروارید دارای نیروهای مفید زیادی است ازجمله :

_درمان بیماریهای گواتر و غده های چربی

_درمان سرماخوردگی وخارش درونی پوست

درمان بیماریهای گواتر و غده های چربی

مروارید جهت بیماریهای گواتر و غده های چربی مفید است اما استفاده از این روش ممکن است به زمان بسیار طولانی نیاز داشته باشد .توصیه می شود:یک قطعه مروارید صیقل داده نشده را همیشه روی چاکرای پنجم خویش قرار دهید .

درمان سرما خوردگی وخارش درونی پوست

جهت درمان سرما خوردگی:یک قطعه مروارید را بشویید وداخل یک عدد ظرف چینی حاوی مقداری اب لیموترش و بااب هندوانه قرار داده وپس از ده دقیقه مروارید را برداشته واز اب میوه یک استکان بنوشید .چنانچه این روش راهرروز بین ساعت2تا 3بعد از ظهر انجام دهید بسیار مفید است.

همچنین هرروز از اب میوه تازه استفاده کنید.جهت درمان خارش درونی پوست:مقداری اب ماست وکمی پودر سدر را مخلوط نموده ویک قطعه مروارید را که به مدت ده دقیقه زیر نور افتاب قرار داشته داخل ان قرار دهید.پس ازگذشت ده دقیقه مروارید رابرداشته ومواد را روی محل خارش بمالید وپس از15 دقیقه بشویید.توجه داشته باشید که این موادبه قسمتهای دیگر پوست برخورد نکند چرا که ممکن است باعث خارش در ان نواحی گردد.همچنین بهتراست این مواد رابایک وسیله ی دیگر(بجز دست)روی محل خارش بمالید.

نکته:

_مروارید دارای نیروی پرقدرت است که دارای حرکتی ملایم وارام بخش است اما به علت ممانعت مدارات درونی بدن از ازاد گشتن ان قابل استفاده نیست.

_اغلب انرژیهای اصلی که شکل حرکت اصیل خویش را حفظ نموده اند در حوزه جهان مادی ازاد نمی‌شوند. چنانچه این انرژی را بتوانید در جهان مادی ازاد کنید انرژیهای مثبت فوق العاده زیادی کسب خواهید نمود که هیچگاه از حوزه مدارات بدن شما خارج نمی شوند وشما را در برابر ابتلاء به بیماریهای مختلف وحتی مرگ محافظت می نماید.

_بیشتر نیروها وانرژی های مروارید لقب نیرو را دریافت نموده اند چرا که اغلب فاقد انرژیهای درمانی فوق العاده می باشند.





خواص سنگها از دید روایات اسلامی



نگین عقیق

الف) ایمنى دهنده در سفرها بوده و آدمى را از بدى ها حفظ مى کند(امام صادق ع)

ب) با خیر و نیکى روبه رو مى کند(پیامبراکرم ص)

ج) غم و غصه را رفع مى کند(پیامبراکرم ص)

د) فقر را از بین مى برد (پیامبراکرم ص)

ه) کارها را به نیکى و خوبى تمام مى کند(پیامبر اکرم ص)

و) موجب اجابت دعا (امام صادق ع).وبرآورده شدن هرحاجتى مى شود(امام سجادع)

ز) موجب برکت و باعث ایمنى از بلا مى شود(امام علی ع)

ح) ایمنى از پادشاه ظالم( امام صادق ع)

ط) همراه داشتن آن به هنگام نماز معادل هزار رکعت است (امام صادق ع)

ک) باعث گشایش رزق مى شود(امام رضاع)



نگین فیروزه

الف) باعث بى نیازى و دورى فقر مى گردد (امام صادق ع)

ب) جهت ایجاد فرزند مؤثر است. (امام رضا ع)

ج) در استجابت دعا مؤثر است. (پیامبراکرم ص)

د) عامل فتح و پیروزى است. (امام هادی ع)

هـ) دور گرداننده دردها از دیدگان است. (امام صادق ع)

و) موجب گشایش سینه مى گردد. (امام صادق ع)

ز) قوت دل را زیادمى کند. (امام صادق ع)

ح) باعث برآورده شدن حاجات مى شود. (امام صادق ع)



نگین یاقوت

الف) باعث از بین رفتن فقر مى شود. (امام صادق ع)

ب) دارنده آن نجابت و بزرگى مى یابد. (امام علی ع)

ج) پریشانى را زایل مى کند. (امام رضا ع)

پیامبراکرم ص خطاب به امام حسین ع) فرمودند: فرزندم، انگشتر یاقوت و عقیق به دست کن که فرخنده و مبارک است و هرگاه کسى به آنها نگاه کند نور صورتش زیاد مى شود...



نگین زمرد

الف) زایل کننده فقر است. (پیامبراکرم ص)

ب) سبب آسانى کارهاست. (امام رضاع)

ج) فقر را به توانگرى مبدل مى کند. (امام رضاع)

از امام رضا (ع) درباره نگینى که از سنگ زمرد ساخته مى شود، پرسیدند؟

امام فرمود: اشکالى ندارد اما به هنگام طهارت گرفتن آن را از دست درآورند.



نگین جزع یمانى

حضرت على (ع) فرمود: «انگشتر جزع یمانى در دست کنید که رد نمى کند مگر متمردان شیاطین را»



نگین حدید چینى :

الف ) جهت نیرومندى نیک است . (امام علی ع)

ب ) باعث دورى اجانین و شیاطین مى شود. (امام باقر ع)

ج ) از شر هر موجودى در امان مى دارد. (امام صادق ع)

د ) اثر چشم بد را از بین مى برد. (امام صادق ع)

ه- ) باعث آسانى وضع حمل مى شود. (امام صادق ع)

و ) براى اجابت حاجات دشوار نیک است . (امام صادق ع)

ز ) باعث ایمنى از ترس مى شود . (امام صادق ع)

ح ) همراه داشتن آن به هنگام نماز مکروه است (امام زمان عج)

منابع و مآخذ : الکافى ، تهذیب الاحکام ، وسایل الشیعه، مکارم الاخلاق ، امامى شیخ طوسى ، عیون اخبار الرضا، حلیه المتقین، هزار و یک نکته.



امام رضا علیه السلام می‌فرمایند : انگشتر عقیق فقر را از میان می برد ، و دست کردنش نفاق و دو رویی را محو می کند

امام صادق علیه السلام می‌فرمایند : هر کس انگشتر فیرزوه دست کند ، دست او نیازمند نخواهد شد .

امام صادق علیه السلام می‌فرمایند: انگشتر عقیق باعث ایمنی در سفر است.

امام صادق علیه السلام می‌فرمایند: هر که انگشتر عقیق در دست داشته باشد پریشان نشود و عاقبت کارش البته نیکو با شد.

امام علی علیه السلام می‌فرمایند :دورکت نماز با انگشتر عقیق بهتر است از هزار رکعت که با آن نباشد

امام رضا علیه السلام می‌فرمایند :انگشتر یاقوت در دست کنید که پریشانی را برطرف میکند.

امام علی علیه السلام می‌فرمایند:دارنده یاقوت نجابت و بزرگى مى یابد.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می‌فرماید:خداوند عالمیان میفرماید که من شرم دارم از دستی که بسوی من بلند شود به دعا ودر آن انگشتر فیروزه باشد و او را نا امید برگردانم.

امام صادق علیه السلام می‌فرمایند: عقیق ایمنى دهنده در سفرها بوده و آدمى را از بدى ها حفظ مى کند

پیامبراکرمصلی الله علیه و آله و سلم می‌فرماید: عقیق غم و غصه را رفع مى کند

هدیه به پیشگاه مطهر امام رئوف علیه السلام صلوات






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ