خدمات وبلاگ نویسان-بهاربیست

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
پیوندآسمانی
کوچکم اما بزرگ شده ام ... آنقدرکه با تنهایی ، قلم ، کاغذ و اتاق تاریک آشنایم نوشتن را نیاموختم ، فقط تمرین می کنم ! مشق می کنم و لذت می برم ... هرگاه دلم ازخیابانهای زنگارگرفته و مردم سنگ دل این شهرمی گیرد ، برایش می نویسم _ می دانم می خواند ... حالم بهترمی شود، شاید نوشتن دردی را دوا نکند اما مرا سبک می کند به بی وزنی می رسم... ایمان دارم که به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل است . ... گفتم تنهایی ام را قسمت می کنم ، البته سهم کمی نیست... آرزو دارم حرف های دلم کسی را نیازارد...اگرهم زبانم لال چنین اتفاقی افتاد ، بر بزرگی خود و کوچکی من ببخشید ...! ایمن باشید درامان ایمان
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 51959
کل یادداشتها ها : 101
خبر مایه

موسیقی


عقیق قرمز: بیماریها وناتوانیهای چشمی،در دوران بارداری بسیار تاثیر برانگیزاست، داروئی تقویتی برای دستگاه تولید مثل،درمان سردردها وگرفتگی عضله و درد پشت

عقیق آبی: موثر در درمان سردردها و گرفتگیهای عضلانی

عقیق خزه ای: موثر برای دیابت و متعادل ساختن درصد قند خون.

فیروزه: کمک به عوارض عملکردهای نادرست کبد،درمان کبد و تقویت چشمها. هماهنگ کننده سیستم عصبی مرکزی،مناسب برای بیماریهای حلق،گلو وریه هاو...

کهربا: اثر شگفت انگیز بر علیه آلرژیها ، اگزما و ناراحتیهای پوستی.

لعل: درمان میگرن سردردهای عصبی ، دردهای مفاصل و مشکلات تنفسی

لاجورد: تسکین درد های سر وموثر برای فشار خون بالا. اعصاب را آرام و موزون می کند. تیروئیدوغدد دیگررا تقویت می کند،محرکی برای مغز و بافت لنفاوی است ونیروی حیات به بدن میبخشد

مرجان: برای بیماریهای کم خونی و همچنین برای ناراحتیهای عادت ماهیانه مناسب است.

یاقوت قرمز: اختلال گردش خون نرمی استخوان فشار خون پائین اختلالات ضربان قلب ،کم خونی،فعال کننده نیروی جنسی

یاقوت زرد : عمل روده ها را آسان می کند ،تقویت کننده سرخرگهای اکلیلی و قلب است، فعال کننده نیروی جنسی ،چشمها را تقویت می کند

 


خواص درمــانی روانـی

عقیق قرمز: انگیزش آگاهی،انسدادوموانعدرونی را ازبین میبرد،انرژیهای منفی را دور می کند،از روح جدید حمایت میکند

عقیق آبی : تقویت نفس ،افزایش شهامت ،تقویت تمرکز ،شادی بخش.

عقیق خزه ای: مقابله با افسردگی ،حفظ تعادل ذهنی و عاطفی. حسی که طبیعت به ما می دهد در این سنگ نهفته

فیروزه: خلاقیت ،برداشتن فاصله بین قلب وزبان ، تصمیم وعمل، تقویت بنیه ،محافظت در برابر انرژی های منفی اطرافیان ،بهبود ارتباطات اجتماعی،تقویت بیان

کهربا: ایجاد تعادل درونی ،افزایش قدرت اراده.

لعل: قدرت پاک کنندگی و تصفیه نفس، نگرانی واضطراب را از بین می برد و صبر انسان را بالا میبرد

لاجورد : تقویت بیان ،کاهش استرس و درمان افسردگی درمان درون گرایی.

مرجان : درمان افسردگی ،تقویت کننده قلب ،ایجاد آرامش ،ایجاد مقاومت و انعطاف پذیری.

یاقوت کبود: درک وفهم و بصیرت(سنگ خردمندان) اقتدارواعتماد به نفس،حمایت در مقابل بی صبری و خشم،اتصال کل انرژیها به هم،برطرف کردن مشکلات خواب

یاقوت قرمز: افزایش انرژی،اقتدار،شهامت وشجاعت و اعتماد به نفس علاج بی حسی و رخوت،عشق به خود وآینده،

یاقوت زرد:صفت خلاقیت ، افزایش انرژی،اقتدار،شهامت وشجاعت و اعتماد به نفس

هدیه به پیشگاه مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام صلوات





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ