خدمات وبلاگ نویسان-بهاربیست

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
پیوندآسمانی
کوچکم اما بزرگ شده ام ... آنقدرکه با تنهایی ، قلم ، کاغذ و اتاق تاریک آشنایم نوشتن را نیاموختم ، فقط تمرین می کنم ! مشق می کنم و لذت می برم ... هرگاه دلم ازخیابانهای زنگارگرفته و مردم سنگ دل این شهرمی گیرد ، برایش می نویسم _ می دانم می خواند ... حالم بهترمی شود، شاید نوشتن دردی را دوا نکند اما مرا سبک می کند به بی وزنی می رسم... ایمان دارم که به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل است . ... گفتم تنهایی ام را قسمت می کنم ، البته سهم کمی نیست... آرزو دارم حرف های دلم کسی را نیازارد...اگرهم زبانم لال چنین اتفاقی افتاد ، بر بزرگی خود و کوچکی من ببخشید ...! ایمن باشید درامان ایمان
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 52125
کل یادداشتها ها : 101
خبر مایه

موسیقی


بسم رب الشهدا
راز خون را جز شهدا در نمی یابند و حاج همت با پای عشق قدم در میدان جنگ نهاد زیرا می دانست که اسرار جز به سرهای بریده فاش نخواهد شد و زنهار!این نه رازی است که بر اغیار فاش شود.

بر گرفته از کلام سید مرتضی آوینی

بسم الله الرحمن الرحیم
هر چه داریم از شهدا داریم و انقلاب حاصل خون شهیدان است.به تاریخ 1359/10/19شمسی ساعت10/10 شب چند سطری وصیت نامه می نویسم.
هر شب ستاره ای را به زمین می کشند و باز این آسمان غمزده غرق ستاره است.
مادر جان!می دانی تو را بسیار دوست دارم و می دانی فرزندت چقدر عاشق شهادت بود و عشق به شهیدان داشت.مادر!جهل حاکم بر یک جامعه انسان ها را به تباهی می کشد و حکومت طاغوت مکمل این جهلند و شاید قرن ها طول بکشد که انسانی از سلاله پاکان زاییده شود و بتواند رهبری یک جامعه سردر گم را و سر در لاک خود فروبرده را در دست گیرد و امام تبلور سلاله ادامه دهندگان راه امامت و شهامت و شهادت است.مادر جان!به خاطر داری که من برای یک اطلاعیه امام حاضر بودم بمیرم.کلام او الهام بخش روح پر فتوح اسلام در سینه و وجود گندیده من بوده و هست.
اگر من افتخار شهادت داشتم از امام بخواهید برایم دعا کند تا شاید خدا من رو سیاه را در درگاه با عظمتش به عنوان یک شهید بپذیرد.
مادر جان!من متنفر بوده و هستم از انسانهای سازشکارو بی تفاوت و متاسفانه جوانانی که شناخت کافی از اسلام ندارند و نمی دانند برای چه زندگی می کنندو چه هدفی دارندو اصلا اسلام چه می گوید بسیارند ای کاش به خود می آمدند.
از طرف من به جوانان بگویید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته شده است به پا خیزید اسلام را و خود را در یابید.نظیر انقلاب اسلامی ما در هیچ کجا پیدا نمی شود.نه شرقی نه غربی.
اسلامی که:اسلامی...و ای کاش ملت های تحت فشار مثلث زور و زر و تزویر به خود می آمدند و آنها نیز پوزه استکبار را بر خاک می مالیدند.
مادر جان!جامعه ما انقلاب کرده و چندین سال طول می کشد تا بتوتند صفات و اخلاق طاغوت را از مغز انسان ها بیرون برد ولی روشنفکران ما به این انقلاب بسیار لطمه زدند زیرا نه آن را می شناختند و نه برایش زحمت و رنجی متحمل شده بودند.از هر طرف به این نونهال آزاده ضربه زدند ولی خداوند مقتدر است اگر هدایت نشدند مسلما مجازات خواهند شد.
پدر و مادر من!من زندگی را دوست دارم ولی نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویشتن را گم و فراموش کنم.علی وار زیستن علی وار شهید شدن حسین وار زیستن و حسین وار شهید شدن را دوست دارم الگوی جاوید یک مومن از بند هوا و هوس رستن است و من این الگو را نیز دوست داشتم.شهادت در قاموس اسلام کار ترین ضربات را بر پیکر ظلم و جور و شرک و الحاد می زند و خواهد زد و تاریخ اسلام این را ثابت کرده است.پدر!ما فردا می رویم به جنگ با انسان هایی که چون کفار در صدر اسلام نمی دانند چرا و برای چه می جنگند.جنگ با دمکرات یا در حقیقت آلت دست بعث بغداد. عراق.
ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استعمار چقدر جامعه ما را به لجنزار کشیده است ولی چاره نیست .اینها سد راه انقلاب اسلامی اند.پس سد راه اسلام باید بر داشته شوند تا راه تکامل طی شود.مادر جان!به خدا قسم اگر گریه کنی و بخاطر من گریه کنی اصلا از تو راضی نخواهم بود زینب وار زندگی کن و من را نیز به خدا بسپار.
اللهم الرزقنا توفیق ا لشهاده فی سبیلک.
اسلام دین مبارزه و جهاد است و در این راه احتیاج به ایمان و ایثارو صبرو استقامت است.
خواهران و برادرانم و همچنین پدرم!مرا ببخشیدو از آنها می خواهم که راهم را ادامه دهند.
والسلام-محمد ابراهیم همت
ساعت 12/15-پاوه اتاق تحقیقات سپاه





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ